از سری طراحی های من_پوستر فاطمیه2

گلدون یعنی جای گل...

از سری طراحی های من_پوستر فاطمیه2

اینم یکی دیگه پوستر فاطمیه...

پوستر فاطمیه2



نظرات شما عزیزان:

م.ر
ساعت15:45---18 فروردين 1393
سلام علی اقا
یه سوال داشتم اونم این که چه طوری لایک ها رو(ستاره) تو وبلاکت گذاشتی
واقعا پوسترت خیلی شیکه


محسن
ساعت21:29---17 فروردين 1393
حجی این پوستره مشکل داره





ما نتونستیم ببینیم
پاسخ: ا چرا؟ بره من که میاره؟


محسن
ساعت21:27---17 فروردين 1393
حجی این پوستره مشکل داره

ما نتونستیم ببینیم


یه دوست
ساعت7:05---14 فروردين 1393
خیلی قشنگه

خسته نباشی
پاسخ: سپـــــــــــــاس از شما قابای نداشت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عکس و پوستر، پوسترهای مذهبی، طراحی های من، ،
:: برچسب‌ها: پوستر فاطمیه, فاطمیه, شهادت حضرت زهرا, تصاویر فاطمیه, والپیپر فاطمیه, طراحی من, زیبا, عکس زیبا, طراحی های علی جعفری خرمی, عکس فاطمیه, گلدون, علی جعفرخرمی, علی جعفری خرمی,
نويسنده : علی جعفری خرمی